מתחילים ב-11 למרץ
16 מפגשים | שעתיים בזום

ללמוד אוטומציה עסקית ללא קוד עם Make

תרשמו אותי

מידע לגוללים

אם גללתם לפה זה אומר שאוטומציה עסקית או Make מעניינים אתכם. וזה מעולה כי זה מה שאנחנו מלמדים. תכנות משמעותו ללמוד את שפת המכונה, אבל יש היום דרכים אחרות לדבר איתה. שפה הרבה הרבה יותר נגישה. כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל זה אנגלית וחיבה להיגיון בריא.

המרצים בקורס

לפני הכול מדובר בחבורה של מקצועני אוטומציה מנוסים, אתם תראו אותם בקהילה מגיבים ראשונים לכל שאלה ובעיה, אתם תפגשו אותם בוובינר השבועי עוזרים לחברי קהילה. הם הבחירה הטבעית לצוות ההוראה של הקורס הזה. הם גם אנשים זהב אחד אחד. אז הנה קצת פרטים עליהם.

המרצים שלנו

  1. רוני אפטר

    רוני מרצה במספר מכללות המלמדות את תחום האוטומציה העסקית.

    הוא הגיע לתחום מעולם העסקים, ולאחר שקיים פגישות ושיח עם אין ספור עסקים, התחדדה לו ההבנה כי התהליכים המתנהלים ברוב המקומות מתנהלים בצורה לקויה ומיושנת, בין אם בגיוס עובדים, בין אם בכל הפעולות היומיומיות שדורשות תהליכים חזרתיים שניתן לעשות על ידי אוטומציה בנויה היטב.

    לרוני יש כושר הסבר מעולה וניסיון רב בהדרכה בתחום האוטומציה העסקית ויכולת להעביר את הידע איך ליצור לוגיקה נכונה למיטוב תהליכים אוטומטיים לעסקים קטנים וגדולים.

    רוני הוא בוגר בצלאל לאיור דיגיטלי, וחובב אומנות מושבע.

  2. ליאור וקנין

    בעלים של סוכנות האוטומציה SuperPower, בעל נסיון של מעל ל-6 שנים בעולמות האוטומציה.

    יועץ שיווק ומכירות, מלמד ומדריך אוטומציה בכמה מבתי הספר והמכללות המובילים בארץ.

    אוהב לקום בבוקר מהמיטה כדי לשחרר בעלי עסקים ועובדים מעבודות חוזרניות, משעממות, מועדות לטעויות אנוש ועם חווית לקוח בינונית ולהעביר אותם לתהליכים מובנים, לפנות אותם לעבודות משמעותיות כמו שיווק, פיתוח מוצרים שיתופי פעולה ובשורה התחתונה לייעל תהליכים ולשפר הכנסות.

  3. רם פרידמן

    סמנכ"ל שיווק ומערכות מידע בחברת פסיפס, מרצה בנושאי אוטומציה לקהלים שונים ו Group Expert בקבוצת מקצועני האוטומציה.

    בעל ניסיון רב בניהול מערכי שיווק, שירות ומכירות. מתמחה בהובלת תהליכים מורכבים החל משלב הרעיון ועד הטמעתם בהצלחה. מקצוען אוטומציה המשלב ראיה עסקית רחבה עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות. אוהב לקרוא, לסייף ותרבות יפנית.

  4. אייל גרשון

    CTO ב- Callbox וב-AutomationIL, בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בכל ההיבטים של שיווק דיגיטלי עם התמחות ב – Martech, פיתוח ואוטומציה עסקית.

    בנוסף גם עובד מול החברות הגדולות במשק ומעורב בפרויקטים מורכבים של פיתוח ואוטומציה מכל הסוגים.
    AutomationIL הם ה-Reseller הראשון של Make Enterprise בעולם ו- Enterprise partner of the year של אינטגרומט לשנת 2021.
    בשנת 2016 הקים את קבוצת מקצועני האוטומציה בפייסבוק המונה כיום למעלה מ-12,000 חברים והיא קבוצת האוטומציה וה-Martech הגדולה והפעילה בישראל.

תרשמו אותי

השיעורים שלנו | סילבוס

כל אחד מהשיעורים עוסק בתוכן שלדעתנו חייבים לדעת כדי להתחיל להתמקצע בעבודה עם Make. כל שיעור אורז בתוכו חבילת ידע שניתן ללמוד במסגרת הקורס כולו או שניתן ללמוד רק אותה. במילים אחרות, תבחרו אתם לאיזה שיעורים אתם רוצים להגיע. רק שימו לב, צירוף לשיעורים מתקדמים תלוי בשיחה מקדימה עם רוני אפטר מנהל האקדמיה.
עלות הקורס הינה 5850 ₪ כולל מע"מ

שם מודול מה לומדים פה? עם מה יוצאים מהשיעור
תכנון ובנייה אחד הדברים החשובים ביותר לאנשי האוטומציה הוא היכולת לתכנן את התהליכים לפני התחלת הביצוע. תכנון לפני ביצוע עוזר להציף בעיות והסתעפויות שאולי לא חשבנו עליהן בתכנון המקורי, וכך משקף לנו את היקף הפרויקט האמיתי. בנוסף, אפיון הוא ההסכם מול הלקוחות, למה בדיוק אנחנו בונים וכמה זמן/מחיר יעלה לבצע את פרויקט האוטומציה. במפגש הזה תלמדו איך לחשוב כמו אנשי אוטומציה, ואיך אנחנו ממפים באמצעות תרשימי זרימה, תהליכים שאנחנו רוצים לבצע בעסק ונבין את העקרונות לאפיון נכון כדי שכל מי שיראה את האפיון יוכל להבין אותו. לאחר המפגש תהיה לכם היכולת לייצר מסמך ויזואלי מסכם לפרויקט לביצוע אוטומציה, והיכולת להבין ולזהות מראש את המורכבויות שונות ואת צווארי הבקבוק שיכולים לתקוע את התהליך. בנוסף זה יאפשר לכם לעבוד בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים.
היכרות עם Make Make או בשמה המקורי Integromat היא מערכת ששינתה את חוקי המשחק והיא מאפשרת לכל אדם לייצר תהליכי אוטומציה מורכבים ללא שימוש בקוד (או שימוש מינימלי). בשיעור אנחנו נכיר את מבנה המערכת את תוכניות התמחור השונות, נכיר את השפה של אינטגרומט (אפליקציה, פונקציה, סינריו ועוד) ונצלול כדי להכין את ה"סינריו" הראשון שלכם. בסיום השיעור כבר תדאו איך לקבל לידים מטופס Google Form לבצע מניפולציות על המידע ולהזין את המידע בחזרה בקובץ Google Sheet, וגם נשלים את התהליך ונלמד איך מקבלים ליד מפייסבוק ומעבירים אותו לאן שרק תרצו.
Make אפליקציות ומודולים למייק מעל 1,500 אפליקציות שונות חלקן אפליקציות פנימיות חלקן אפליקציות של כלים שונים (Google, Facebook, Salesforce) וחלקן אפליקציות שנבנו ע"י שותפים מומחים ומקצועני אוטומציה, לדוגמא האפליקציה אולי השימושית ביותר Eyal ToolBox בשיעור אנחנו נלמד על האפליקציות השונות, קודם כל נעבור על האפליקציות הפנימיות, וגם את האפליקציה של אייל שמשלימה לנו הרבה דברים חסרים. גם נלמד איך מוצאים אפליקציות למערכות שיש לנו צורך להתחבר אליהם. בסיום השיעור יהיה לכם הידע מה ניתן לעשות באמצעות האפליקציות השונות וכמובן תדעו גם איך להשתמש בהן.
מבוא ל- API בשיעור הקודם למדנו את האפליקציות השונות, כלים ומערכות שניתן לדבר איתם כי כבר קיימת אפליקציה, בשיעור זה נלמד איך לבנות קריאות API למערכות ללא אפליקציה ייעודית בMake לפי תיעדו במסמך ה-API הרשמי של המערכת, זהו עוד צעד לבניית תרחישים בליגה של הגדולים. בסיום השיעור תדעו לדבר גם עם מערכות ושירותים שאין להם אפליקציה מוכנה ב-Make
Make פונקציות ונוסחאות מעבר לאפליקציות השונות יש ל-Make פיצר נוסף לא פחות חשוב, הפונקציות. היתרון בפונקציות הוא שהן לא גוזלות פעולות והן מאפשרות לנו לבצע פעולות ששמורות בדרך כלל רק למתכנתים, כמו למשל לפרק ולמשוך פרמטרים ממייל, כדי לשנות פורמט של תאריך ועוד. לאחר השיעור, מעבר לזה שתחסכו המון אופרציות בתהליכים שלכם, תדאו לפרק מייל עם פרטי הליד לפרמטרים, לשנות פורמטים של תאריכים. בנקודת זמן זו אתם עדיין לא מקצוענים אבל עקרונית, תוכלו לבצע כמעט כל פרויקט אוטומציה.
Make האוטומציה של האוטומציה אחת היכולות המשמעותיות ביותר במייק היא היכולת שלנו לעשות אוטומציה של האוטומציה. מה זה אומר? יש לנו את היכולת לתת מענה אוטומטי לתקלות שונות דרך מודול טיפול בתקלות. בשיעור אנחנו נלמד את היכולות השונות של Error Handling. בנוסף נעבור על שגיאות שונות מתרחישים שונים וניתן להם מענה. בסיום השיעור אתם כבר יודעים את סודות ההתנהלות של מומחי Make!
Make פירוק מערכים לאחר שאנו כבר יודעים איך לבנות קריאת API מאפס, הגיע הזמן לעלות לשלב הPRO בשיעור זה נלמד איך לפרק מידע כפי שהוא מגיע מאתרי E-commerce לבצע שליפת נתונים נכונה בכדי לעדכן מלאי - שליחת מייל תודה - עדכון משלוח וכו' . בסיום השיעור אתם כבר יודעים איך להרים חנות אינטרנטית לרמה חדשה. אחד הדרישות הכי מבוקשות בתחום היום את הידע הזה ניתן לפתח אין סוף כדי לבצע אוטומיזציה מלאה לחנויות אינטרנטיות
Make your closure בשיעור זה נבצע ביחד עם המרצה הדמיה לבניית אוטמציה פופלרית של ניהול קבלת רכישות מאתר פירוק המידעים כולל שליחת מייל אישי מעוצב שמירת הנתונים במערכת ניהול . בסיום השיעור אתם יכולים לקרוא לעצמכם מקצועני Make! והדבר היחידי שנשאר לכם לעשות זה להמשיך לתרגל ולהתמקצע, ואנחנו פה בקהילה עבורכם מחכים לשאלות
תרשמו אותי

תלמידים ממליצים

בשיעור האחרון ביקשנו מהתלמידים לומר לנו איך היה להם, הקלטנו וערכנו את השיעור והנה 38 שניות של סרט שמראה מה הם אמרו.

שאלות נפוצות | FAQ

שאלנו את עצמנו, מה תשאלו? וענינו על זה, מקווים שקלענו.

שאלה נפוצה תשובה
האם יש עלויות נוספות? אומנם למערכת Make יש תוכניות חינמיות, אנחנו נלמד לעבוד עם הפיצרים של המערכת בתשלום. כל סטודנט יקבל במעמד ההרשמה 5 חודשים במתנה מאיתנו (10K פעולות בחודש). אבל לאחר מכן העלות לתוכנית הזו היא כ10 דולר בחודש.
האם יש תמיכה לאחר הקורס? כמובן! קודם כל יש את הקהילה שלנו , מקצועני האוטומציה, וסטודנטים שלנו יקבל תעדוף במענה (למרות שגם עכשיו המענה הוא מהיר במיוחד) ובנוסף אתם מוזמנים לקהילה לוובינר שאלות ותשובות LIVE עם אייל בכל יום חמישי בשעה 10 בבוקר.
הקורס כולו מועבר ב-LIVE האם יהיו הקלטות? כמובן, היתרון הגדול בעבודה בזום היא שיש לנו את היכולת להקליט את כל השיעורים והתרגולים. תוכלו לצפות בהקלטות של כל השיעורים והתרגולים.
עם איזה רקע צריך להגיע כדי להירשם? אנגלית בסיסית – המערכות איתם אנחנו עובדים הן באנגלית, כל ה-API מתועדים באנגלית (דוקומנטציה). לכן צריכה להיות לכם היכולת לקרוא ולהבין אנגלית ברמה בסיסית. בשלבים מתקדמים יותר יכולת הקריאה היא יותר קריטית כי צריך להמשיך וללמוד פיצרים חדשים והתפתחויות של המוצרים. היכרות עם העולם הדיגיטלי – אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם יודעים מה זה מייל, אתר אינטרנט ואפילו יודעים מה זה גליון גוגל sheet. אם המילים האלו הם סינית עבורך הקורס הזה לא בשבילך. הבנה שיש פה עולם הזדמנויות מטורף – מי שעדין לא הבין את זה… אל תצטרפו לקורס. אנחנו נמצאים היום באוקינוס כחול של עבודה ומי שלא מבין שאוטומציה זה העתיד זה לא המקום להבין את זה, תגללו קצת בקהילה ותוכלו להבין את זה לבד.
למה ללמוד MAKE ולא קורס אוטומציה מלא? גם אנחנו בעבר לימדנו מערכות נוספות כמו "זאפייר" , אבל היום אנחנו מבינים שמי שיודע לעבוד עם Make, זאפייר בשבילו זה משחק ילדים וחבל לנו לבזבז זמן יקר ותאי מוח חשובים על מערכות שלתחושתנו הן נחלת העבר. אנו סוקרים כלים נוספים באופן קבוע, מי שירצה ללמוד בצורה ממוקצעת צ`ט בוטים או CRM יוכל לעשות את זה בקורס נקודתי, אבל לדעת לעבוד עם Make כולם צריכים, וזה מתאים גם לשכירים וגם למי שרוצה להיות פרילנסר (כאלה תמיד חסרים בקהילה)
אז איך אני מחזיר את ההשקעה בקורס? עבודה כשכיר? אחרי הקורס תוכל להצטרף לחברות הי טק שמשתמשות ב-Make בשכר של 12+ ועם הניסיון תוכלו גם לשלש את המשכורת. אם אתה פרילנסר? מספיק לך פרויקט אחד והחזרת את ההשקעה. פרויקט אוטומציה ממוצע (קטן) יהיה בעלות של 2,000-15,000 ללקוח. דרך הקהילה תוכל לקבל הרבה הזדמנויות לפרויקטים.

עוד מידע ודוגמאות תהליכי אוטומציה

הזמנות (E-commerce) - לאחר ביצוע עסקה באתר - הכנסת הזמנה למערכת התפעול, יצירת חשבונית במערכת הנהל"ח, שליחת אישור הזמנה + קבלה ללקוח, שליחת דרישת ליקוט למחסן סחורות.
תיאום פגישות אוטומטי - בעת קביעת פגישה באתר - שליחת אישור פגישה לליד, יצירת איש קשר בגוגל קונטקטס, יצירת ליד ב- CRM
דו"חות - פעם בחודש לרוץ על מאגר הנתונים וליצור דו"ח לקוחות נוטשים, דו"ח לקוחות חדשים ודו"ח שינוי בחשבונית מחודש לחודש פר לקוח.
גיוס ו-On-boarding - עם החלטת גיוס חיובית - שליחת מייל למגויס/ת עם תוכנית ליום הראשון, הוראות לחניון. שליחת מייל ל- IT שיכינו ציוד וחשבונות לכל המערכות הנדרשות, קביעת פגישות ל- HR ולר"צ עם המגויס/ת ליום הראשון.
תזכורות והודעות בWhatsapp - יום לפני או X שעות לפני פגישה - שליחת הודעת ווצאפ אוטומטית לאישור או ביטול הגעה כולל קישור לWaze אם אפשרות מעקב אם הלקוח פתח את הקישור.
קבלת מידע ממאגרי מידע פתוחים - שיחת לקוח חדש לעסק - הרצת המספר באפליקציית ME או Truecaller וקבלת פרטי הפונה כך נוכל לפתוח את השיחה בצורה יותר מוכנה, או אפילו לתעד את הפניה במידה ולא נענתה במערכת שלנו כולל שם.
פולואפ מכירות - לקוח מתעניין במוצר - כבר לא נצטרך לחזור לכולם המערכת תשלח ללקוח מייל/סמס/ווצאפ באופן אוטומטי שבוע אחרי הפניה הראשונה שלו לבדוק אם הוא עדיין רלוונטי, ולדרבן אותו לרכישה.
בדיקת זמינות - לקוח פונה לעסק שלנו מחוץ לשעות העבודה הוא מעוניין לדוגמא להזמין מקום במסעדה המערכת תקח את פרטי האנשים והתאריך המועדף ותחפש אם יש פניות הזמנות במידה וכן תשלח ללקוח קישור לסליקה, במידה ולא תציע לו תאריכים נוספים.
וכל זה על קצה המזלג....

תרשמו אותי

לפנייך טופ רישום ומיד אחריו נפנה אותך לעמוד הסליקה לתשלום על הקורס.
רוצים רק לדבר ולשמוע עוד פרטים? אנחנו נשמח לדבר איתכם, לתת לכם עוד מידע, לעזור לכם לחשוב, מבטיחים לא למכור! (טוב נו אולי רק קצת), אם אתם לא בטוחים מלאו פרטים ואל תשלמו, האוטומציה שלנו כבר תעשה את היתר:

Name
תשלום
סך הכל: