סיכום הוובינר –
עדכונים מפייסבוק :
פייסבוק יצרו conversion api שיופיע כמו אירוע של פיקסל (רכישה, צפייה בדף וכו)
3 פרמטרים חדשים שחייבים לשלוח כדי שפייסבוק יוכלו לעשות אופטימיזציה
1 – Action source – website (מאיפה הפעולה אירעה)
2 – Client user agent – דפדפן, מערכת הפעלה, מכשיר שממנו הגיע הלקוח
3 – Event Source URL
ניתן לעשות יוזר אייג'נט רנדומלי בeyals toolbox > על מנת ליצור יוזר אייג'נט סטנדרטי מומצא שאח"כ פייסבוק ידעו להגיד אם נעשתה המרה או לא.
הערה לגבי המודול של פאוורלינק באינטגרומט :
בפעילות עם פאוורלינק במידה ולא קיים הפרמטר בחיפוש לקוח – יוחזרו כל הפרמטרים מפאוורלינק,
לכן יש צורך ליצור ראוטר בפעולה שיפסיק את הפעילות במידה ולא קיים פרמטר.
הטמעת שדה user agent בטופס אלמנטור
סניפט של קוד להטמעת יוזר אייג'נט בלינק : https://github.com/eyalway2cu/eyal_scripts/blob/master/injectua.js