אוטומציה היא ללא ספק אחת מה-Buzz-Words הכי גדולות בדיגיטל בתקופה האחרונה, כאשר יותר ויותר אתרים ועסקים רוצים ליישם מהלכי אוטומציה כדי לייעל עבודה, לחסוך זמן על תהליכים שונים ולשפר את ביצועי העסק שלהם. ואכן, פלטפורמות אוטומציה ושירותי אוטומציה פרטניים מאפשרים היום יעילות משמעותית וחיסכון אדיר בזמן והתעסקות, כאשר היבטים רבים בפעילות העסקית מבוצעים אוטומטית ולא ידנית.
אם כבר ברור לנו שמערכות אוטומציה יכולות להחזיר לכם את השעות האבודות ולייעל מכלול תהליכים בעסק שלכם, עכשיו נשאר להבין באיזו מערכת אוטומציה כדאי להשתמש – כאשר שתי המתמודדות העיקריות והמשמעותיות ביותר הן זאפייר או אינטגרומט. בדיוק בשביל לענות על השאלה הזו אנחנו כאן איתכם היום. בואו נצא לדרך בהסבר לגבי Zapier vs. Integromat.
אמ;לק – התשובה הקצרה לשאלה זאפייר או אינטגרומט
התשובה הקצרה בהקשר להשוואה בין שתי מערכות האוטומציה הפופולאריות והגדולות הללו, היא שבמקרים רבים שתי המערכות מאפשרות דרכים שונות להגיע לאותן התוצאות, אך כמובן שעם הבדלים מסוימים, לעיתים מהותיים, בין השתיים. תקציר הנקודות החשובות לגבי ההחלטה בין זאפייר או אינטגרומט הוא:- אפשר לעשות יותר דברים במערכת האוטומציה של Integromat, אבל היא גם קשה יותר להבנה ומתאימה יותר למשתמשים מתקדמים.
- מערכת האוטומציה Zapier יקרה יותר לעומת אינטגרומט, כנראה כי היא מהחלוצות בתחום והשם הכי מוכר בכל עולם האוטומציה העסקית בדיגיטל.
- זאפייר מאפשרת יותר אינטגרציות, כך שיותר סביר שתמצאו בה את האפליקציות שבהן אתם כבר משתמשים.
- עבור אלו שחדשים בפעולות ותהליכי אוטומציה, אינטגרומט יכולה להיות מאוד קשה ומסובכת. לחלקים מסוימים של הפלטפורמה, יש צורך לפחות בהבנה בסיסית לגבי תכנות.
זאפייר – Zapier
חברת Zapier היא מחלוצות תחום האוטומציה לעסקים דיגיטליים, כאשר כיום היא כנראה השחקנית הכי מוכרת וגדולה בתחום. זאפייר מחברת בין אפליקציות דיגיטליות שונות לבין השירותים והמהלכים העסקיים של עסקים במרחב האינטרנטי. המשמעות המעשית היא לחבר אפליקציות מסוימות למשימות עסקיות המתרחשות שוב ושוב, בלי לתכנת או לשלם למפתחי אינטרנט חיצוניים. כל פעולת אוטומציה (Zap) כוללת טריגר המפעיל צעדים אוטומטיים – דוגמא פשוטה היא ליד שנרשם לרשימת תפוצה דרך האתר ואוטומטית מקבל ממערכת הדיוור שלכם מייל שיווקי ומותאם אישית עם כל הפרטים שהוא צריך – כאשר את החיבור הזה ביצעה זאפייר. דוגמאות ליכולות ויתרונות מובילים של אוטומציה באמצעות זאפייר כוללים:- הפצת מיילים אוטומטית
- חיבור אוטומטי בין לידים לבין מערכות CRM, בסיסי נתונים וכו'
- שליחה של קישורים מותאמים אישית לעמודי סליקה
- סקרים אוטומטיים
- הפקה ושליחה של הצעות מחיר ספציפיות ומעוצבות, סגורות כקובץ PDF
- הוספת אנשי קשר לרשימות תפוצה
- ניהול משימות ורצפי עבודה בצורה אוטומטית
- צירוף אנשים לוובינרים ושידורים שונים
- חיסכון בזמן, משאבים וכוח אדם דרך אוטומציה של שלל משימות ופעולות עסקיות ושיווקיות